Za parkiranje uporabljajmo Easypark
V Škofji Loki imamo evidentiranih skupno 2621 javnih parkirnih mest na nekaj manj kot 7 hektarih površine. Med vsemi je 429 parkirnih mest plačljivih. Na vseh spodbujamo uporabo mobilne aplikacije, ki je v primeru nedelovanja parkomata nujna. Uporaba EasyPark aplikacije je zelo preprosta.
V Škofji Loki imamo šest plačljivih parkirišč s 429 parkirnimi mesti. Določena parkirišča imajo začetno brezplačno parkiranje od 30 minut do dveh ur z možnostjo plačila parkirnine za daljši čas parkiranja - Pepetov klanec, Tehnik, Zdravstveni dom, Novi svet - plato in Štemarje, medtem ko začetno brezplačno parkiranje ni možno na plačljivem parkirišču Šolski center.
Razen na parkiriščih Pepetov klanec in Zdravstveni dom je možno pridobiti tudi letne dovolilnice za parkiranje upravičencev (stanovalcev in poslovnih subjektov).
Na plačljivih parkiriščih je možno plačevanje parkirnine tudi preko mobilne aplikacije EasyPark. EasyPark je namreč vodilni globalni ponudnik na področju mobilnega plačevanja parkirnine. Z intuitivno aplikacijo milijonom in milijonom uporabnikom ponuja najbolj učinkovito rešitev v več kot 1500 mestih, v več kot 20 državah. Številne nagrade te pametne storitve že od leta 2001 dokazujejo, da je skupina EasyPark vodilna v Evropi za digitalizacijo naših mest.
Če ne uporabimo aplikacije, kar sicer vsekakor spodbujamo, je potrebno uporabiti parkirni listek in slediti navodilom na posameznem parkomatu.
V decembru je bilo veliko okvar oziroma vandalizma parkomata na parkirišču »Šolski center«. Na težavo so nas opozorile uporabnice in uporabniki letnih dovolilnic, ki niso imeli možnosti parkiranja zaradi parkiranja neplačnikov. Ker do tega obdobja ni bilo hujših težav s parkomati, le-ti so bili v okvari občasno zaradi pomanjkanja papirja ali zagozditve ob visoki vlagi, nismo kaznovali neplačila parkirnine ter uporabnike in uporabnice nismo strogo usmerjali na mobilno aplikacijo.
Vandalizem parkomata
Zdaj pa je uporaba mobilnih plačljivih storitev že tako izpopolnjena in razširjena, da ni več posebnih ovir za prioritetno uporabo. Torej, spodbujamo vse občanke, občane in druge uporabnike in uporabnice, da si čim prej naložijo aplikacijo in jo – če se le da – uporabljajo. Naj bo raba parkomata le druga, alternativna možnost. V primeru, da parkomat ne deluje, je torej zdaj nujno uporabiti aplikacijo.
Ugotavljamo, da je lahko uporaba aplikacije težavna zgolj pri posameznih predstavnikih najstarejše populacije, ki nimajo pametnih telefonov in bi želeli koristiti parkirna mesta pri zdravstvenem domu. Tam pa parkirni režim dovoljuje dvourno brezplačno parkiranje. Prav tako tam v preteklosti nismo zaznali vandalizma, na voljo pa sta tudi dva parkomata, in je izredno majhna verjetnost, da bi bila oba hkrati v okvari.
Za dodatna pojasnila pa še (KLIK) na predstavitveno objavo ob uvedbi.